W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Deklaracja dostępności

XML

Treść

Nazwa podmiotu publicznego: Centrum Kultury Wrocław-Zachód

Status pod względem zgodności z ustawą: czesciowo_zgodna

Powody wyłączenia i nieprawidłowości:

Deklaracja dostępności Centrum Kultury Nowy Pafawag

Centrum Kultury Nowy Pafawag zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Centrum Kultury Nowy Pafawag. Data publikacji strony internetowej: 2021-09-06 Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-09-06

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne W kilku miejscach wadliwie zastosowane atrybuty ARIA oraz nieliczne błędy w nagłówkach.

Do końca marca 2024r. będzie zrobiona nowa strona Centrum pozbawiona powyższych błędów.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

Deklarację sporządzono dnia: 2021-09-06

Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-03-06

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada:

Adam Buczma.

E-mail: a.buczma@ckmp.pl

Telefon: 668 100 560

Każdy ma prawo:

zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,

zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu, wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać: dane kontaktowe osoby zgłaszającej, wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie, wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

Organ nadzorujący: Dyrektor Centrum Kultury Nowy Pafawag

Adres: ul. Chociebuska 4-6 54-433 Wrocław

E-mail: biuro@cknp.pl

Telefon: 71 354 46 60

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

ADRES / DOJAZD DO CENTRUM-KULTURY NOWY PAFAWAG

Centrum Kultury Nowy Pafawag ul. Chociebuska 4-6 54-433 Wrocław

Z tyłu budynku znajduje się parking przystosowany do osób z niepełnosprawnościami.

DOJAZD KOMUNIKACJĄ MIEJSKĄ:

Przystanek: Chociebuska Centrum Kultury Nowy Pafawag

Bezpośrednie autobusy z centrum: 109, 122, 126, 148

Od przystanku autobusowego i tramwajowego Strzegomska Krzyżówka jest 300 m.

DOJAZD ROWEREM

Przed Centrum Kultury na rowerzystów czeka stojak rowerowy.

WEJŚCIE DO CENTRUM KULTURY

Do Centrum prowadzą 2 wejścia:

wejście główne,

wejście od ul. Nowodworskiej – parkingu CKNP.

Przy wejściu do Centrum znajduje się pochylnia, po której można wjechać wózkiem na parter. Dojście do budynku jest równe, drzwi wejściowe otwierają się automatycznie a ich szerokość wynosi 170 cm.

Wejście od strony parkingu posiada pochylnię dla wózków, a szerokość głównego skrzydła wynosi 197 cm. Jest to szerokość wystarczająca dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Centrum Kultury mieści się na dwóch kondygnacjach. Na drugą kondygnację można dostać się dźwigiem dla osób z niepełnosprawnościami.

KASY BILETOWE i SZATNIA

W budynku znajduje się jeden punkt kasowy oraz szatnia (parter).

Zarówno lada kasy, jak i szatni mają wysokość 80 cm, a zatem dostępne dla osób poruszających się na wózkach. Kasjer ma możliwość wyjścia z kasy. Osoba z psem asystującym może wejść do Centrum.

SALA WIDOWISKOWA

Sala widowiskowa posiada system bez schodowy, zatem osoba na wózku przybywająca na wydarzenia bez problemu może wjechać na salę, wyznaczone są specjalne miejsca w pierwszym i drugim rzędzie dla wózków. Dla artystów poruszających się na wózku znajduje się podnośnik bezpośrednio prowadzący na scenę. Sala widowiskowa posiada pętlę indukcyjną, a także sprzęt do audiodeskrypcji.

SALE ZAJĘCIOWE

W Centrum, na drugiej kondygnacji znajdują się sale warsztatowe – sala kameralna, sala tarasowa, sala plastyczna, sala pianina. W Centrum znajduje się dźwig prowadzący na pierwsze piętro przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami, posiadający alarm.

TOALETY

Dwie toalety dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się na parterze. Wyposażone są w pochwyty po obu stronach toalety i umywalki, umywalkę niskosyfonową, instalację alarmową, przewijak dla dzieci. Powierzchnia manewrowa o wymiarach 150 cm x 150 cm przystosowana dla osób poruszających się na wózkach.

INFORMACJE DODATKOWE

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.



Link do dokumentu z analizą o nadmiernym obciążeniu:

Data sporządzenia Deklaracji Dostępności: 2020-04-23

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-04-23

Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2024-03-08

Osoba odpowiedzialna za treść Deklaracji: Adam Buczma

Deklarację sporządzono na podstawie: wlasna

Nazwa podmiotu zewnętrznego, który przeprowadził badanie dostępności: Logonet ul. Piotrowska

Imię i nazwisko osoby odpowiedzialnej za kontakt w sprawie niedostępności: Adam Buczma

Adres poczty elektronicznej osoby kontaktowej: a.buczma@ckwz.pl

Numer telefonu do osoby kontaktowej: 668 100 560

Opis procedury wnioskowo-skargowej:

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.



Dostępność architektoniczna:

Opis dostępności architektonicznej powinien zawierać: 1. Opis dostępności wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary kontroli. 2. Opis dostępności korytarzy, schodów i wind. 3. Opis dostosowań, na przykład pochylni, platform, informacji głosowych, pętlach indukcyjnych. 4. Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych. 5. Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach. 6. Informacje o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online. W przypadku braku takiej możliwości, taką informację także należy zawrzeć. W tej sekcji można zawrzeć także inne informacje skierowane do osób niepełnosprawnych, na przykład opis sposobu dojazdu, inne sposoby porozumiewania się itp. Dobrymi praktykami są także umieszczenie informacji w tekście łatwym do czytania i zrozumienia, w języku migowym oraz dodanie fotografii budynku. Podmiot może dalej umieścić dodatkowe, nieobowiązkowe informacje, na przykład: deklaracja o chęci osiągnięcia lub osiągnięciu poziomu wyższego od wymagań prawnych, na przykład „Na stronie internetowej kontrast spełnia wymagania WCAG na poziomie AAA”, „Zapewniamy informacje przetłumaczone na polski język migowy” itp., deklarację o poprawieniu obecnej sytuacji, na przykład „Do końca 2021 roku strona internetowa zostanie w pełni dostosowana do wymagań prawnych”, „Aktualnie trwają prace nad konwersją wszystkich plików PDF do wersji dostępnych cyfrowo” itp., łącze do sprawozdania z oceny dostępności strony internetowej lub aplikacji mobilnej wykonanej przez podmiot publiczny lub podmiot zewnętrzny. Poza wspomnianymi wymaganiami Deklaracja Dostępności może zawierać również inne elementy i informacje, które mogą być użyteczne pod kątem zapewnienia i informowania o dostępności. Takie elementy mogą być dodane do Deklaracji wedle uznania.



Aplikacje mobilne:

brak



Dodatkowe informacje: